Voorbeelden Organisatie Succeskompas
Doel
Ons doel/bestaansrecht is:
Mondzorg met kwaliteit en ECHTE aandacht voor mensen
Talenten
Hierbij zetten wij de volgende kernkwaliteiten in om het doel te halen:
- Zorgbloed
Van nature zijn wij empathisch en betrokken en streven hiermee naar het beste voor de patiënt - Verantwoordelijkheidsgevoel
Iedereen is zich bewust van zijn/haar bijdrage aan het succesvol realiseren van het gezamenlijke doel en zet zich hier maximaal voor in. - Communiceren
Iedere situatie vergt een andere communicatie. Wij hebben het vermogen om in elke situatie passende communicatie in te zetten. - Samenwerken
Door samenwerking komt ieders talent maximaal tot zijn recht en wordt 1 + 1, 3. - Flexibiliteit
Onze mensen zijn flexibel en bereid datgene te doen wat nodig is om mondzorg met kwaliteit en aandacht te waarborgen.
Waarden
Ons handelen is gebaseerd op de volgende kernwaarden:
- Dienstbaarheid
Wij zien mensen zoals ze zijn en dienen ze met ECHTE aandacht - Respect
Bij ons kan ieder zichzelf zijn. Patiënt, tandarts en assistent zijn evenwaardig. - Verantwoordelijkheid
Iedereen zegt wat hij/zij doet en doet wat hij/zij zegt - Communicatie
Kwaliteit en aandacht is gebaat bij open, eerlijke en gelijkwaardige communicatie. Zowel met de ander, als met jezelf. - Groei
Door continue verbetering en groei van elke medewerker groeit de organisatie (kwalitatief en kwantitatief), waardoor we er nog meer voor de klant kunnen zijn.
Missie
Wij zijn een tandartsorganisatie en leveren mondzorg van hoge kwaliteit en met ECHTE aandacht voor mensen. Onze organisatie omvat diverse tandartsenpraktijken en een tandtechnisch laboratoriumgeven. Wij hebben het zorgen voor de patiënt in ons bloed, zijn van nature empathisch en betrokken en streven hiermee naar het beste voor de patiënt. Wij zijn ons bewust van onze verantwoordelijkheid en maken die ook waar. We zeggen wat we doen en doen wat we zeggen.
Door samenwerking en een flexibele instelling doet iedereen op het juiste moment waar hij/zij het beste in is en waarborgen we continue hoge kwaliteit en aandacht.
Wij zien mensen zoals ze zijn en behandelen iedereen met respect. Bij ons kan iedereen zichzelf zijn. Patiënt, tandarts en assistent zijn evenwaardig. Daarbij hoort open, eerlijke en gelijkwaardige communicatie. Zowel met elkaar, als met onszelf
Door aandacht voor groei van elke medewerker en continue verbetering, groeit onze organisatie (kwalitatief en kwantitatief), waardoor we er nog meer voor de klant kunnen zijn.
Ons motto: Echte aandacht voor mensen door mensen met zorgbloed